Reklamáció és Jótállás

SneakerStudio.hu-n keresztül megvásárolható cipők és kiegészítők mindig újak és egyenesen a gyártóktól származnak, ami garantálja az eredetiségüket és a legkiemelkedőbb minőségüket. Amennyiben nem lennél elégedett a megrendelt termékkel és vissza szeretnéd küldeni, mi biztosítjuk neked ennek a lehetőségét.

Mindegyik termék rendelkezik jótállással. A jótállás egész Magyarország területén érvényes. A jótállás részletes feltételeit a termékhez tartozó jótállási jegy tartalmazza. A reklamáció elküldése előtt kérünk ellenőrizd le, hogy a visszaküldendő termékre érvényes-e még a jótállás.

Azért, hogy a reklamációd gyorsabban elbírálásra kerüljön, kérünk csatold a reklamált termékhez a következőket:

- a számla, amelyet elektronikus formában megkapsz tőlünk

- a kitöltött Reklamációs Bejelentőlap, amit innen tölthetsz le


A reklamált termékeket az alábbi címre küldheted el:

Pondex Kft.
Erzsébet királyné útja 57-61
Iroda 32
1142 Budapest



A csomag átvétele

Mielőtt átveszed a csomagot a futártól, bizonyosodj meg annak állapotáról. Amennyiben úgy látod, hogy a csomag megsérült, vagy nincsen benne az általad megrendelt termék, ne vedd át és kérd a futártól a hibabejelentő lapot, amelyet köteles neked a helyszínen átadni. A hibabejelentő lapnak a következőket kell tartalmaznia: dátum, kézbesítés ideje és a hiba leírása, vagy az áru hiányának észrevétele. Fel kell tüntetni a termék márkáját és típusát is.

A kitöltött hibabejelentő lapot a számlával együtt küldd el az elérhetőségünkre. Az új terméket azután adjuk fel, miután az üzletünkbe beérkezik a reklamált termék.

A maximumot akarjuk neked biztosítani a SneakerStudio.hu-nál történő vásárlásod alatt. A célunk nem csak az, hogy a megrendelt termékekkel legyél elégedett, de a kiszállítással is.
Amennyiben kérdésed merülne fel, ügyfélszolgálatunk készségesen áll a rendelkezésedre.

További információt a SneakerStudio.hu Általános Szerződési Feltételeiben találsz

Tekintsd meg a Reklamációs Szabályzatot

Olvasd el a Használati Kezelési Útmutatót